محتوای بلاگری

قیمت خرید 10مدل لوستر فانتزی

قیمت خرید 10مدل لوستر فانتزی

قیمت خرید 10مدل لوستر فانتزی | لوستر فانتزی آشپزخانه|لوستر فانتزی مدرن|لوستر فانتزی جدید|لوستر فانتزی اتاق خواب دخترانه|لوستر فانتزی رنگی|لوستر فانتزی مشکی|لوستر فانتزی سفید|لوستر فانتزی فلزی

لوستر سقفی کریستال

در اصل، لوستر یک چراغ روشنایی است که از سقف آویزان است. در حالی که بیشتر در پذیرایی استفاده می­شود، از لوسترها می­توان برای زیباتر رسیدن هر اتاق خواب و آشپزخانه نیز استفاده کرد. لوسترها دارای لامپ­های متعدد، اغلب در چند طبقه هستند و برای روشنایی محیط استفاده می­شوند .فرض کنید که منزل­تان زیباترین طراحی و دکوراسیون را دارد، ولی اگر محیط منزل تاریک باشد این دکوراسیون زیبا چه فایده­ای دارد؟ نورپردازی یکی از عوامل ضروری است که تأثیر بسزایی روی دکوراسیون خانه می­گذارد. در واقع نورپردازی می­تواند روی همه چیز از رنگ دیوار گرفته تا رنگ فرش تأثیر بگذارد. به همین دلیل بسیار مهم است که تصمیم بگیرید چه نوع لوستری برای نورپردازی انتخاب کنید. استفاده از لوستر یا دیوارکوب در یک خانه روش بسیار خوبی برای برجسته سازی دیوارها، تابلوهای نصب شده روی دیوار، میزناهارخوری و کابینت است. لوستر علاوه بر روشن کردن محیط منزل، به عنوان یک وسیله تزئینی نیز کاربرد دارد. از لوستر برای زیباتر کردن محیط منازل، اداره و …استفاده می­شود. لوسترها در طرح­ها و مدل­های متفاوت طراحی شده­اند و انتخاب لوستر ممکن است برای شما دشوار به نظر برسد. ایده­هایی که در اینجا ارائه می­دهیم به شما کمک می­کند که فضای روشن و زیباتری داشته باشید و بهترین لوستر سقفی جدید را انتخاب کنید.

سایت میدونستی

 

  • نکاتی که هنگام خرید لوستر باید در نظر بگیرید:

هنگام خرید لوازمی از قبیل لوستر سقفی جدید باید نکاتی را درباره خرید آن بدانید تا انتخاب بهتری داشته باشید. لوسترها هرگز از مد نخواهند افتاد. قبل از اینکه لوستر بخرید، به طرح­ها و اندازه­های مختلف و همچنین قیمت لوسترها توجه کنید.

  • فضای اتاق را در نظر بگیرید

هنگام انتخاب لوستر ، مهم است که فضایی را که باید لوستر را در انجا استفاده کنید را  در نظر داشته باشید.
اگر اتاق خیلی کوچک است و لوستری بزرگ خریداری کنید، با برخی مشکلات روبرو می­شوید.  اندازه گیری اندازه اتاق و در نظر گرفتن ابعاد هنگام تصمیم گیری نهایی بسیار حائز اهمیت است.

  • به سبک دکوارسیون خود فکر کنید

دلیل اصلی خرید لوستر زیبا بودن آنها است. این به شما همچنین می­خواهید یک لوستر متناسب با سبک محیط منزل یا محل کارتان داشته باشید. اگر دکوراسیون منزل­تان به سبک ساده است، پس لوستر با سبکها و مدلهای پیچیده می­تواند باعث شلوغ به نظر رسیدن محیط منزل شود. قبل از تصمیم گیری در مورد خرید لوستر، بهتر است به این فکر کنید که می­خواهید دکوراسیون اتاق به چه صورتی باشد. به عنوان مثال، آیا سبک مدرن را می­پسندید یا به سبک کلاسیک و سنتی علاقه دارید. مثلاً، اگر قصد طراحی با سبک دکوراسیون مدرن را دارید، بعید است که بخواهید یک لوستر سقفی جدید با طرح سنتی بخرید.

  • یک جفت لوستر بخرید

لذت نورپردازی را با خرید یک جفت لوستر دو چندان کنید. لوستر را بالای میز ناهار خوری آویزان کنید تا حس تعادل و تقارن در فضا ایجاد شود.

  • به رنگ لوستر توجه کنید

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید لوستر سقفی باید در نظر بگیرید، توجه به رنگ لوستر است. به منظور انتخاب رنگ لوستر، به رنگ­های دکوراسیون منزل توجه داشته باشید.

  • جنس لوستر را در نظر بگیرید

لوسترها از فلزاتی مانند برنز و آلومینیوم، آهن و برنج ساخته شده­اند. لوستر برنز نسبت به انواع دیگر لوستر طرفداران بیشتری دارد. به خاطر داشته باشید که نحوه ترکیب لوستر با سایر دکوراسیون منزل را در نظر بگیرید. به این فکر کنید که جنس و رنگ لوستر با مبلمان، کاغذ دیواری و پنجره­ها هماهنگ باشد. حتی تلاش کنید که لوستر با سایر وسایل روشنایی اتاق هماهنگی داشته باشد.

  • قیمت لوستر سقفی را در نظر بگیرید

لوسترها در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارند و قیمت­ها نیز متفاوت است. اگر بودجه کمی برای خرید لوستر تعیین کرده­اید، نگران نباشید! انتخاب لوستر سقفی ارزان قیمت همیشه به این معنی نیست که لوستر شما کوچکتر یا کمتر شیک خواهد بود.

  • استحکام، دوام و نگهداری طولانی مدت از لوستر را در نظر بگیرید

هنگام انتخاب لوستر سقفی شیک، بسیار مهم است که در مورد مدت زمانی که قصد استفاده از لوستر را دارید، فکر کنید. پس از نصب، مهم است که لوستر را به صورت منظم تمیز کنید تا کیفیت آن افزایش پیدا کند. مانند اکثر مبلمان­ها، لوسترها مقدار زیادی گرد و غبار را جمع می­کنند. لوسترهایی که بزرگتر هستند و دارای طرح‌های پیچیده­تری هستند، ظاهراً گرد و غبار بیشتری جمع کرده و تمیز کردن آنها دشوارتر خواهد بود.

اگر نمی‌توانید یک لوستر بزرگتر را به صورت مرتب تمیز کنید، بهتر است یک لوستر سقف شیک را انتخاب کنید که کوچک باشد یا طرح ساده‌تری داشته باشد. اگر کلاً وقت قصد نظافت لوستر را ندارید و حوصله این کار را ندارید، هزینه برای خرید لوستر سقفی شیک صرف نکنید.

  • سایز لوستر را در نظر بگیرید

به خاطر داشته باشید که  اندازه لوستر انتخاب شده می­تواند روی طراحی داخلی منزلتان تأثیر بگذارد. لوسترهای بزرگ برای خانه­های که بسیار بزرگ مناسب هستند. همچنین، خرید چند لوستر سقفی کوچک بهتر از یک لوستر بزرگ است. در واقع، قبل از اقدام برای خرید لوستر، ابعاد فضایی که قصد دارید در آنجا لوستر را قرار دهید را باید بدانید. با اندازه گیری ارتفاع سقف شروع کنید. به شما توصیه می­کنیم که لوستری را انتخاب کنید که عرض آن کوچکتر از یک سوم عرض اتاق باشد. اگر قصد دارید لوستر سقفی شیک را روی میز ناهارخوری آویزان کنید، باید مطمئن شوید که عرض لوستر کمتر از عرض میز است.

  • انواع لوستر

انتخاب لوستر مناسب به سلیقه شما بستگی دارد. آیا سبک یا طراحی لوستر خاصی را می­پسندید؟ لوستر در انواع مختلف در بازار عرضه می­شود و شما براساس سبک دکوراسیون و طبق سلیقه­ی خودتان می­توانید لوستر دلخواه­تان را خریداری کنید. در این مطلب لیستی از انواع لوسترها را برای شما تهیه کردیم، با در نظر گرفتن نکات ارائه شده در این مطلب می­توانید تصمیم بگیرید که کدام لوستر به منزل­تان جلوه­ی بیشتری می‌دهد. لوستر سقفی، از جدیدترین انواع لوستر است که برای زیباسازی منازل کاربرد گسترده­ای دارد. لوستر سقفی شیک در مدلهای مختلف در بازار عرضه می­شود و با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون و سلیقه خودتان و چیدمان منزل­تان می­توانید لوستر سقفی مورد علاقه­تان را انتخاب کنید. شما می­توانید از لوستر سقفی در آشپزخانه، هال، اتاق خواب و راهروی منزل­تان استفاده کنید. در ادامه­ی این مقاله، شما را با برخی از انواع لوستر سقفی پرطرفدار آشنا می­کنیم و به شما کمک می­کنیم راحت­تر تصمیم بگیرید که چه نوع لوستری بخرید.

  • لوستر سقفی برنز: لوستر سقفی برنز در مدلهای مختلف در بازار موجود است و بسیاری از افراد به این مدل از لوستر علاقه دارند و برای پذیرایی از لوستر سقفی بزنز استفاده می­کنند. لوستر سقفی برنز معمولاً بدنه‌ای از جنس برنز دارند و آبکاری می­شوند. هر اندازه تعداد شاخه­های لوستر سقفی برنز بیشتر باشد، نور بیشتری را فراهم می­کند.
  • لوستر سقفی مدرن: خرید لوستر سقفی می­تواند جلوه­ی زیباتری به منزل­تان بدهد. اگر سبک دکوراسیون منزل­تان، سبک مدرن است، بهتر است که لوستر سقفی مدرن بخرید. اگر سبک­های ساده و در عین حال شیک را می­پسندید، خرید لوستر سقفی مدرن بهترین انتخاب برای شما است. لوستر سقفی مدرن در مدلهای متنوع با ابعاد مختلف در بازار موجود است و قیمت لوستز با توجه به جنس و ابعاد لوستر متفاوت است. برای سبک مدرن بهتر است که لوستر سقفی مدرن را از چنس چوب انتخاب کنید.
  • لوستر سقفی اداری: لوستر یکی از وسایلی است که می­توانید برای زیباسازی محیط اداری نیز از آن استفاده کنید. لوستر سقفی اداری بهترین انتخاب برای محیط­های تجاری است. بنابراین، اگر می­خواهید در فضای کوچک محل کار لوستر نصب کنید، بهترین انتخاب خرید لوستر سقفی اداری در سایز کوچک است. مینی لوسترها در طیف گسترده‌ای از انواع سبک‌ها و قیمت­های مختلف موجود هستند.
  • لوستر سقفی اتاق خواب: آیا نورپردازی اتاق خواب­تان کم است و می­خواهید اتاق خوابی پرنورتر داشته باشید؟ به شما خرید لوستر سقفی اتاق خواب را پیشنهاد می­کنیم. رنگ لوستر سقفی اتاق خواب را می­توانید با دکور اتاق خواب هماهنگ کنید تا جلوه دهی بیشتری داشته باشد. در واقع، ایجاد یک هارمونی و انسجام در بین لوازم دکوری اتاق خواب مانند لوستر و سایر لوازم اتاق، باعث زیبایی بیشتر اتاق‌خواب می‌شود. لوستر سقفی اتاق خواب برای اتاق خواب­هایی که سقف کوتاه دارند، بهترین گزینه است. آیا نمی‌دانید که برای اتاق خواب باید لوستر سقفی بزرگ یا کوچک تهیه کنید؟ برای این کار باید مقدار وسعت سقف اتاق خواب را در نظر بگیرید و براین اساس تصمیم بگیرید که لوستر سقفی اتاق خواب را در چه اندازه­ای انتخاب کنید. قیمت لوستر سقفی اتاق خواب نیز به عواملی از قبیل جنس، تعداد لامپ‌ و شاخه‌ها و ابعاد آن بستگی دارد.
  • لوستر سقفی کریستال: وقتی لوسترهای درخشان در فیلم­ها یا خانه افراد ثروتمند را تصور می­کنید، احتمالاً لوستر سقفی کریستال به ذهن­تان خطور می­کند. بسیاری از لوسترهای سقفی کریستالی گران قیمت هستند، اما با کمی جستجو می­توانید لوستر سقفی کریستال با هزینه کمتر را نیز تهیه کنید. اگر سقف شما به اندازه‌ای بلند است که بتوان یک لوستر طبقه­ای نصب کرد، بهترین انتخاب خرید لوستر سقفی کریستال است. یک لوستر سقفی کریستال چند طبقه و چند لایه دارای چندین سطح نور است. شاید رایج‌ترین آنها لوسترهایی باشند که دارای دو طبقه هستند. با این حال ، پیدا کردن لوستر سقفی کریستال که لامپ­های سه، چهار یا پنج طبقه دارند، کار دشواری نیست.
  • لوستر سقفی مربع: لوستی سقفی مربع یک لوستر سقفی شیک است که ظاهری زیبا به دکوراسیون منزل­تان می­بخشد. اگر طرح خانه­تان مربعی شکل است، بهترین انتخاب خرید لوستر سقفی مربع است.
  • لوستر سقفی آل آل دی: لوستر سقفی آل ای دی، در شکلهای مختلف مانند مربع، دایره و مستطیل تولید می­شود. لوستر سقفی آل ای دی به دلیل مصرف کم و کارایی و زیبایی که دارد، طرفداران زیادی داشته است. علاوه بر این ، ‏لوستر سقفی آل آل دی بسیار کمتر از لامپهای فلورسنت باعث ایجاد سردرد و خستگی چشم می­شود. بنابراین استفاده از لوستر سقفی آل ای دی، باعث ایجاد تغییر در فضا می­شود. نور پردازی لوستر سقفی آل ای دی می­تواند اتاق کوچک را بزرگتر نشان دهد، بنابراین، بهترین انتخاب برای خانه­های کوچک است.
  • لوستر سقفی چوبی: لوستر سقفی چوبی، در طرح­های مدرن و خاص موجود است. اگر سبک مدرن را می­پسندید، خرید لوستر سقفی چوبی بهترین انتخاب است. لوستر سقفی چوبی تقریباً می­تواند با هر دکوراسیونی هماهنگ شود و در خانه­هایی که برای دکوراسیون آنها از پارکت استفاده شده، خرید لوستر سقفی چوبی بهترین انتخاب است.
  • لوستر سقفی ساده: لوستر سقفی ساده بهترین انتخاب برای خانه­ها با سبک مدرن است. اگر سبکهای ساده را می­پسندید، خرید لوستر سقفی ساده را پیشنهاد می­کنیم.
  • لوستر سقفی آشپزخانه: اگر نور آشپزخانه خیلی کم است، به شما خرید لوستر سقفی آشپزخانه را برای زیباتر کردن فضا و افزایش نور محیط پیشنهاد می­کنیم. اندازه‌ و شکل لوستر سقفی آشپزخانه از عوامل مهمی هستند که هنگام خرید لوستر سقفی شیک باید در نظر بگیرید. همچنین، مدل لوستری که خریداری می­کنید باید متناسب با ابعاد، چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه باشد. انتخاب لوستر سقفی چوبی برای آشپزخانه بهترین گزینه است.
  • کلام آخر

لوستر سقفی جدید را می­توانید براساس سبک و فضای خانه انتخاب کنید. اگر هزینه بیشتری صرف خرید لوستر کنید، می­توانید لوستر زیباتری داشته باشید. بنابراین، با راهنمایی­های ارائه شده در این مطلب، می­توانید لوستر سقفی شیک دلخواه­تان را انتخاب کنید.

 خرید لوستر زیبا از دیجی کالا

 

1 – لوستر چشمه نور 15 شعله کد C2725

لوستر چشمه نور 15 شعله کد C2725

مشخصات کالالوستر چشمه نور 15 شعله کد C2725

مشخصات لوستر چشمه نور 15 شعله کد C2725

  • سایر توضیحات : دارای سرپیچ های E14
  • ابعاد : 80 × 80 سانتی‌متر
  • وزن : 50000 گرم
  • ارتفاع : 100 سانتی متر
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED : 15 عدد
  • جنس بدنه : برنج
  • امکانات تعویض : قابلیت تعویض لامپ/ LED

[ma_sp_button type=”type2″ link=”https://www.digikala.com/product/dkp-258705/%D9%84%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%DA%86%D8%B4%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%88%D8%B1-15-%D8%B4%D8%B9%D9%84%D9%87-%DA%A9%D8%AF-c2725″ text=”لوستر چشمه نور 15 شعله کد C2725″]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *