محتوای بلاگری

بهترین رمان‌های عاشقانه معروف

بهترین رمان‌های عاشقانه معروف

بهترین رمان‌های عاشقانه معروف | بهترین رمان های عاشقانه ایرانی|بهترین رمان های عاشقانه|بهترین رمان های عاشقانه ایرانی بدون سانسور|بهترین رمان های عاشقانه ایرانی نی نی سایت|بهترین رمان های عاشقانه خارجی|بهترین رمان های عاشقانه ایرانی بدون سانسور پایان خوش|بهترین رمان های عاشقانه ایرانی نودهشتیا|بهترین رمان های عاشقانه و طنز ایرانی بدون سانسور

رمان عاشقانه

عشق برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد و خواندن رمان­های عاشقانه با سبکهای مختلف و نوشته­ی نویسنده­های متفاوت به ما کمک می­کند که عمیقتر با عشق آشنا شویم. در این مطلب لیستی از بهترین رمان­های عاشقانه جهان تهیه شده که به صورت کلی شما را با عشق از نظر نویسندگان کشورهای مختلف آشنا می­کند. تقریباً بیشتر افراد به خواندن کتاب و رمان­های عاشقانه علاقه دارند. رمان­ها این قدرت جادویی را دارند که شما را به دنیایی دیگر ببرند. رمان­ها، آرامش بخش و حاوی توطئه­های بزرگ، اسرار پیچیده و جزئیاتی هستند که شما با خواندن آنها مجذوب رمانها می­شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در یک مکان راحت بنشینید، رمان را بردارید و با خواندن رمان وارد دنیای تخیلی شوید. خواندن رمان به شما این امکان را می­دهد تا شادی، غم یا حتی بدبختی یک شخصیت را تصور کنید. ایران دارای ادبیات بسیار غنی است، از اشعار حافظ، فردوسی، مولوی و خیام گرفته تا رمانهای صادق هدایت و محمود دولت آبادی. ما در این مطلب، لیستی از بهترین رمان­های عاشقانه دنیا  و رمانهای ایرانی را تهیه کرده­ایم که به شما خواندن آنها را پیشنهاد می­کنیم. سایت میدونستی

  • چشم‌هایش

چشم‌هایش، یک داستان عاشقانه درباره نقاشی است که عاشق یک زن می­شود. با این حال، داستان پیچیده­تر از یک داستان عاشقانه است. شما در حین خواندن این رمان با مسائل سیاسی این داستان برخورد می­کنید و این باعث می­شود که داستان عاشقانه­ای که درون بسیاری از بیانیه‌های سیاسی روبرو می‌شوید ، اما عمیقاً این امر باعث می­شود که داستان عاشقانه‌ای را که درون آن پنهان شده را بخوانید. بزرگ علوی، نویسنده رمان چشم­هایش به دلیل فعالیت سیاسی خود در زمان حاکمیت رضاشاه پهلوی به شهرت رسید. این رمان کاملاً تصویری از قرن بیستم در ایران را نشان می­دهد. بسیاری از منتقدان، این رمان را شاهکاری در ادبیات ایران و بهترین اثر بزرگ علوی می­دانند. در واقع، رمان چشمهایش داستان زندگی یک مبارز سیاسی و زنی که عاشقش بوده را به تصویر می­کشد.

  • غرور و تعصب نوشته جین آستین

اگر به دنبال بهترین رمان­های عاشقانه هستید، رمان غرور و تعصب را حتماً بخوانید. غرور و تعصب که در سال 1813 منتشر شد، مظهر یک داستان عاشقانه کلاسیک است. این رمان تضاد بین ازدواج با عشق و ازدواج از روی فشارهای اجتماعی و خانوادگی را بررسی می­کند. این داستان یک اثر کلاسیک است که حتی با خواندن صفحه­ی اول این کتاب به آن علاقه مند می­شوید. داستان رمان غرور و تعصب نوشته جین آستین از این قرار است که خانواده بنت دارای پنج دختر مجرد است، بنابراین خانم بنت باید اطمینان حاصل کند که همه آنها ازدواج کرده و با خوشحالی زندگی خواهند کرد. این رمان، رمانی پر از هیجان، رسوایی، غرور و تعصب و حماقت انسانی و در نهایت عشق است. رمان غرور و تعصب، در واقع یکی از بهترین رمان­های عاشقانه دنیا است. اگر به سبک کلاسیک علاقه دارید، رمان غرور و تعصب نوشته جین آستین را به شما پیشنهاد می­کنیم. جین آستین، یک رمان نویس انگلیسی بود که به خاطر رمان­هایش درباره اشراف زادگان انگلیسی و فشارهای اجتماعی، اقتصادی و عاشقانه به شهرت رسیده است. شوخ طبعی و استفاده از کنایه و رئالیسم ادبی به رمانهایش قدرت فوق العاده­ای بخشیده است و به همین دلیل رمانهای وی مانند رمان غرور و تعصب طرفداران زیادی دارد.

  • رومئو و ژولیت نوشته ویلیام شکسپیر

رومئو و ژولیت اثر ویلیام شکسپیر، بهترین رمان عاشقانه دنیا و در مورد روابط عاشقانه ممنوع است. اگر به خواندن رمان عاشقانه غم انگیز علاقه دارید، خواندن رومئو و ژولیت را به شما پیشنهاد می­کنیم.

  • مرا با نام خود صدا کن نوشته آندره آسیمان

بهترین رمان عاشقانه دنیا، رمان مرا با نام خود صدا کن اثره آندره آسیمان است. داستان این رمان از این قرار است که الیو پرلمن نقش اصلی داستان برای تابستان پیش خانواده­اش می‌رود و آنجا داستان عاشقانه­ای بین او و مهمان خانه رخ می‌دهد.

  • من پیش از تو اثر جوجو مویز

اگر شما عاشق رمان­های عاشقانه و غم انگیز هستید، حتماً رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز را بخوانید! حتی فیلمی هم از روی این رمان ساخته شده است. این رمان داستان مردی را روایت می­کند که پس از تصادف قادر به راه رفتن نیست و باید روی ویلچر بنشیند و به مراقبت احتیاج دارد. لوئیزا کلارک شخصیت دیگر داستان است که دختری معمولی است که روابط نزدیکی با اعضای خانواده دارد و هیچوقت از خانواده­ش دور نبوده است. لوئیزا  دنبال کار می­گردد که در نهایت مسئولیت پرستاری و مراقبت از ویل که در اثر تصادف آسیب دیده بود را به عهده می­گیرد. پس از مدتی احساساتی بین این دو نفر شکل می­گیرد و وقتی لوئیزا متوجه می‌شود که ویل تصمیم‌های ناامیدکننده‌ای برای ادامه زندگی خود دارد، لوئیزا تصمیم می‌گیرد به او نشان دهد که زندگی­ش به پایان نرسیده و هنوز دلایلی برای زندگی کردن وجود دارد. رمان من پیش از تو، داستانی عاشقانه از دو فردی است که وجه اشتراکی با هم ندارند. به شما پیشنهاد می­کنیم که رمان پیش از تو را حتماً بخوانید، این رمان بهترین رمان عاشقانه جهان است.

 

  • به دنبال آلاسکا نوشته جان گرین

رمان عاشقانه به دنبال آلاسکا، داستان عاشقانه­ای است و با ورود مایلس هالتر به مدرسه جدید جرقه عشقی بین او و آلاسکا یانگ صورت می­گیرد. اگر به خواندن رمان عاشقانه علاقه دارید، این رمان را از دست ندهید!

  • رمان عشق سالهای وبا اثر گابریل گارسیا

رمان عشق سالهای وبا، یکی از کتاب‌های مهم اثر گابریل گارسیا است. این رمان داستان عاشقانه­ای را نشان می‌دهد که به این صورت است که پدر دختر از او می­خواهد که رابطه را متوقف کند و مخالف است. فرمینا نیز از پس مدتی رابطه عاشقانه و نامه نگاری با فلورنتینو متوجه می­شود که احساس بین آنها هیچ نتیجه­ای ندارد و او رابطه­ش با فلورنتنو را به هم میزند و نامه­های عاشقانه او را برمی­گرداند.

  • رمان عاشقانه‌ای ملت عشق اثر الیف شافاک

رمان ملت عشق، رمانی مشهور است که یک عشق عارفانه را به گونه­ای زیبا توصیف کرده است. 40قانون عشق مولانا در این رمان بیان شده که شما را به خواندن بیشتر آن علاقه مند می­کند.

  • بلندی‌های بادگیراثر امیلی برونته

یکی از بهترین رمان­های عاشقانه، رمان بلندی‌های بادگیر است. این رمان داستان عشق آتشین ولی پر از مشکل بین دو فرد عاشق را نشان می‌دهد و اینکه چطور این عشق باعث نابودی آنها و اطرافیان­شان می­شود.

  • آنا کارنینا نوشته لئو تولستوی

آناکارنینا، بهترین رمان­ عاشقانه جهان است که داستان عشق ممنوع آنا و الکساندر را نشان می‌دهد که شخصیت زن داستان در انتها به علت بدنامی خودکشی می­کند. یکی دیگر از داستانهای عاشقانه که در این رمان جای گرفته، عشق بین کیتی و لوین را نشان می‌دهد که کیتی در ابتدا ابراز علاقه لوین را نمی­پذیرد و به مرور زمان عاشقش می­شود. رمان عاشقانه آناکارنیا، نشان دهنده­ی مفاهیمی مانند عشق، دو رویی، حسادت، بی‌وفایی، خانواده و ازدواج است.

  • کتاب نوری که از دست دادیم

رمان نوری که از دست دادیم، نوشته­ی جیل سانتوپولو است. لوسی و گیب شخصیت‌های اصلی داستان هستند که در سالهای آخر دانشگاه در کلمبیا با هم آشنا شده و پس از مدتی مسیرهای شغلی متفاوتی را انتخاب کرده و راه­شان از هم جدا می­شود. آن‌ها تصمیم میگرند تغییر و تحولی در زندگی­شان ایجاد کنند. گیب به شغل عکاسی خبری در خاورمیانه روی آورد و لوسی در نیویورک به کار خود ادامه داد. با خواندن رمان عاشقانه روشنایی از دست رفته شاهد مفاهیمی مانند عشق، رؤیا، حسادت، دل شکسته، احساسات و خیانت خواهید بود. این رمان غم انگیر و عاشقانه، انواع عشق را مورد بررسی قرار می­دهد، به ویژه عشقی که شما را برای همیشه تغییر می­دهد. آیا این سرنوشت بود که آنها را به هم نزدیک کرد؟ آیا این انتخاب است که آنها را دور نگه داشته است؟ سفر آنها  لوسی و گیب را از هم جدا می­کند، اما هرگز از قلب یکدیگر بیرون نمی‌روند. بنابراین، خواندن رمان روشنایی از دست رفته را که بهترین رمان عاشقانه جهان است را فراموش نکنید!

  • مرا ببین

رمان مراببین، بهترین رمان عاشقانه دنیا است که عشق بین کولین و ماریا را به تصویر می­کشد که به صورت تصادفی با هم آشنا و عاشق یکدیگر شده­اند.کولین و ماریا درباره­ی آینده­شان صحبت می­کنند و حقایقی از گذشته ماریا آشکار می­شود. اگر کنجکاو هستید که این سرگذشت کولین و ماریا چه می­شود، رمان مرا ببین را بخوانید.

  • الینور و پارک

رمان الینور و پارک، از رمانهای پرفروش نیویورک تایمز و بهترین رمان عاشقانه دنیا است. رمان الینور و پارک، داستان عاشقانه کاملاً متفاوت و عجیب و غریب را نشان می‌دهد که در سال1986با یکدیگر آشنا شدند. این رمان با دیدگاه­های متفاوتی روایت می­شود ، بنابراین شما واقعاً با روح این شخصیت­ها آشنا می­شوید. این رمان داستان دو خارجی است که در اتوبوس به هم برخورد می­کنند. این کتابی است که به طرز شگفت انگیزی تکان دهنده و تأثر برانگیز است. الینور و پارک از جهان‌های متفاوتی آمده­اند ، اما هرکدام از آن‌ها برای کمک به زنده ماندن دیگری نیاز دارند. چه کسی می‌گوید شما هنوز در سن 50 سالگی جوان نیستید؟ این رمان در واقع عشق اول و مشکلاتی که دارد را نشان می‌دهد.

  • رمان دفتر خاطرات اثر نیکولاس اسپارکس

رمان دفتر خاطرات اثر نیکولاس اسپارکس، رمانی عاشقانه و پرفروش است و فیلمی هم از روی این رمان به اسم note bookساخته شده اشت. در واقع، داستان رمان دفتر خاطرات، درباره­ی دختر و پسری است که واقعاً عاشق یکدیگر شده­اند وی تفاوتهای فرهنگی و اجتماعی باعث دوری آنها از هم می­شود. در حقیقت، رمان دفتر خاطرات، رابطه بین عشق و ثروت را نشان می‌دهد که یکی از دلایل جدایی افراد عاشق از هم است.

  • رمان خطای بخت ستارگان ما

رمان بخت ستارگان ما، از بهترین رمان­های عاشقانه دنیا است که داستان دو فرد عاشق مبتلا به سرطان را روایت می­کند. داستان از این قرار است که دختری به نام هزل که سرطان ریه دارد با پسری به نام آگوستوس در جلسات مشاوره که برای افراد مبتلا به سرطان برگزار می­شود، آشنا می­شود. رابطه­ی بین این دو نفر باعث می-شود که به زندگی احساس بهتری داشته باشند و حسی متفاوت را تجربه کنند.

  • رمانبه تمام پسرانی که دوستشان داشتم

رمان به تمام پسرانی که دوستشان داشتم،  زندگی لارا را روایت می­کند که نامه­هایی را برای افرادی نوشته که هیچوقت نمی‌توانسته احساساتش را به آنها نشان دهد. در واقع، لارا برای همه پسرهایی که دوستشان داشته نامه می‌نویسد و آنها را در جعبه­ای پنهان می­کند. این نامه­ها در یک اقدام غیرمنتظره ارسال شده و به دست صاحبانشان می‌رسند و زندگی لارا را با مشکلات و هرج و مرج­هایی مواجه می­کند. اگر کنجکاو هستید که ببینید آیا لارا می‌تواند عشق واقعی را پیدا کند یا نه، این رمان را حتماً بخوانید.

  • بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان

در این بخش لیستی از بهترین رمان­های عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان را تهیه کرد­ه­ایم:

  • رمان عاشقانه دالان بهشت اثر نازی صفوی

دالان بهشت، بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان است و داستان این رمان از این قرار است که مهناز و محمد پسرهمسایه­شان عاشق یکدیگر شدند و در 17سالگی محمد از مهناز خواستگاری کرده و باهم ازدواج می­کنند. اما در زندگی مشترک با مشکلات و چالشهایی به علت رفتارهای بچگانه مهناز و مشکلات فرهنگی بین­شان مواجه می­شوند. بنابراین، این دو از هم طلاق گرفته و محمد به خارج از کشور می‌رود و بعد از مدت 8سال به ایران برمی­گردد. مهناز و محمد یکدیگر را ملاقات کرده و متوجه می­شوند که عشق بین­شان از بین نرفته است. البته، مهناز در تمام این سالها به اشتباهاتی که داشته فکر کرده و سعی کرده رفتارش را اصلاح کند. رمان دالان بهشت از بهترین رمان­های عاشقانه است و که طرفداران زیادی دارد.

  • رمان عاشقانه سهم من اثر پرینوش صنیعی

رمان سهم من، یک رمان عاشقانه و البته سیاسی و اجتماعی است که به زبانهای مختلف ترجمه شده است. رمان سهم من، داستان دختری است که در نوجوانی عاشق یک فرد می­شود و رابطه­ای را باهم شروع می­کنند. خانواده­ی معصومه شخصیت اصلی داستان وقتی نامه­های عاشقانه­ی او را پیدا می­کنند او را کتک زده و وادار به ازدواج با یک فرد دیگر می­کنند. معصومه دوست ندارد که زندگی مشترک را بدون عشق و شناخت قبلی شروع کند، به همین دلیل با آنها مخالفت می­کند. اگر به خواندن این کتاب علاقه مند شدید، پیشنهاد می­کنیم این رمان را تهیه کرده و داستان را کامل بخوانید.

  • رمان عاشقانه پریچهر اثرم.مؤدب پور

رمان ، بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان است. داستان رمان پریچهر از آنجا شروع می­شود که شخصیت اصلی داستان یعنی فرهاد به دختری دل می­بندد که فقط او را در خیالاتش دیده است. پس از مدتی فرهاد متوجه می­شود که دختری که در تصوراتش می­دیده، فرگل همبازی دوران کودکی­ش است که بیماری سرطان دارد. رمان‌هایم. مؤدب پور بهترین رمان­های عاشقانه از نظر خوانندگان هستند، به شما خواندن این رمان عاشقانه را پیشنهاد می­کنیم.

  • پرنده من

پرنده من، یک رمان کوتاه درباره داستان زندگی، عشق و فداکاری برای ازدواج است. رمان عاشقانه پرده من، درباره­ی یک زن 35 ساله است که در تهران زندگی می­کند. او با مردی ازدواج کرده که رویای مهاجرت به کانادا را دارد و مادر دو فرزند است. علت شهرت این رمان این است که چگونه فریبا وفی نویسنده­ی رمان باعث می­شود این شخصیت را به عنوان نمادی از بسیاری از زنان ایرانی ببینید که بین سنت و مدرنیته گیر کرده­اند.

  • رمان عاشقانه سلوک اثر محمود دولت آبادی

رمان عاشقانه سلوک، بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان است که سختی­های عشق را با پیچ و خم­ها و مشکلاتش نشان می‌دهد. رمان عاشقانه سلوک، بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانند گان است که عشق بین قیس و مهتاب را روایت می­کند. قیس عاشق دختری 17سال کوچکتر از خودش به نام مهتاب می­شود، پس از مدتی مهتاب نظرش راجع به ازدواج با قیس تغییر کرده و او را ترک می­کند. قیس با رفتن مهتاب دچار مشکلاتی می­شود. به شما پیشنهاد می­کنیم که خواندن رمان عاشقانه سلوک که از بهترین رمان­های عاشقانه است را از دست ندهید.

 

خرید رمان عاشقانه از دیجی کالا

 

1 – کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا

کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا

مشخصات کالا کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا

مشخصات کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا

  • سایر توضیحات : جهت مشاهده کليه کتب ما بر روي ، واژه بوکاف در يکي از محصولات کليک نمائيد.
  • از پرفروش ترین کتاب های سال
  • اثر دیگری از نویسنده بزرگ سه گانه ” من پیش از تو” “پس از تو” “هنوز هم من”
  • کاغذ مرغوب و اعلا
  • فونت درشت و خوانا
  • وزن : 200 گرم
  • نویسنده : جوجو مویز
  • قطع : رقعی
  • نوع جلد : شومیز
  • ناشر : الینا
  • مترجم : ملیحه وفایی
  • تعداد صفحه : 420
  • موضوع : رمان
  • شابک : 978-600-6849-92-8
  • تعداد جلد : 1
[ma_sp_button type=”type2″ link=”https://www.digikala.com/product/dkp-1097698/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%86-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D9%88-%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D8%AC%D9%88%D8%AC%D9%88-%D9%85%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D9%86%D8%B4%D8%B1-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%86%D8%A7″ text=”کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا”]
2 – کتاب رمان ‌های جاویدان بینوایان اثر ویکتور هوگو – جلد یک
کتاب رمان ‌های جاویدان بینوایان اثر ویکتور هوگو - جلد یک

مشخصات کالا کتاب رمان ‌های جاویدان بینوایان اثر ویکتور هوگو – جلد یک

مشخصات کتاب رمان ‌های جاویدان بینوایان اثر ویکتور هوگو – جلد یک

  • وزن : 354
  • نویسنده : ویکتور هوگو
  • قطع : جیبی
  • نوع جلد : سلفون
  • ناشر : افق
  • مترجم : محسن سلیمانی
  • تعداد صفحه : 422
  • موضوع : کودک و نوجوان
  • شابک : 9789643695347
  • تعداد جلد : 1
[ma_sp_button type=”type2″ link=”https://www.digikala.com/product/dkp-355562/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D9%88%DB%8C%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%87%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%AC%D9%84%D8%AF-%DB%8C%DA%A9″ text=”کتاب رمان ‌های جاویدان بینوایان اثر ویکتور هوگو – جلد یک”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *